КОНФЕРЕНЦІЯ

Основні заповіді продажника XXI століття

4 червня 2016 року
вже вдруге у Львові відбудеться конференція
#2soldREsold

Кращі фахівці України з різних сфер діяльності розкажуть як продавати ефективно, благородно та як вести бізнес у XXI ст., щоб отримувати прибуток та повагу.

Недаремно ми обрали тему “Основні заповіді продажника XXI століття”.

Продажник приносить в компанію кошти. Від того, якими інструментами він користується, наскільки він майстер в сфері психологічних відносин та чи є у ньому необхідна доля “здорового” авантюризму … і залежить доля компанії, в якій він працює.

    ПОГОВОРИМО ПРО:
  • клієнтів: хто вони, їх “реальна” мета, де і як їх шукати, можливо, вони у вас “під носом” :)
  • спілкування з клієнтами
  • як вибрати правильний тип спілкування щодо прототипу клієнта? на що звертати увагу? Вербальне і невербальне спілкування.
  • ведення переговорів
  • в якій Ви ролі знаходитись? Як підготуватись? На що звертати увагу, щоб вчасно зреагувати?
  • побудова презентації
  • “продажний слайд”, яким він має бути?
  • перед тим як продавати треба розуміти, хто і що саме продає - правильна та актуальна подача інформації
  • чи продає презентація, зовнішній вигляд, правильні слова, пляшка віскі,…?
  • золота куля у продажах - що продає, коли ви не бачите свого замовника, а тільки листуєтесь з ним?
  • бізнес листування - що це? А Ви впевнені, що знаєте як це правильно робити і як воно працює? Прихований зміст листів, як зрозуміти що саме Ви написали, що “зачепило” і Вам відповіли?
  • створення цінності для клієнта (чи потрібно робити продукт прив’язаний на емоційному рівні?) та робота з “реальними” потребами.
  • що таке “серце продажів”? Що лежить в основі “серця продаж”?

Серце викликає у нас емоційну прив’язаність і формує лояльність клієнта до фірми. Цього разу ми не шукаємо срібних куль, а шукаємо “серце продажів”, в основі якого і лежатимуть основні заповіді продажника :)



Головна “ізюминка” soldResold Conference - практичні воркшопи та власний досвід доповідачів.

Місце проведення - база відпочинку "Озерний край"(вул. Ставкова, 60, Пустомити)

Примітка: Таксі з району Скрині в дві сторони приблизно 150-200 грн.

Слідкуйте за анонсами

Всі новини та деталі будуть публікуватись на сайті та в події у ФБ.

З пропозиціями партнерства та участі у якості доповідача звертайтесь на info@dakiry.com.ua

Залишайтесь на зв’язку :)

CHOOSE

Your Plan

Your Text

Price

"Далекоглядні"

до 27 травня

1280 грн

"Виважені"

до 3 червня

1470 грн

"Експериментатори"

в день конференції

1700 грн

ПРОГРАМА

10:00 - 10:10 Відкриття
10:10 - 10:30 Презентація воркшопів
10:30 – 11:00 Федор Нестеров:

Продажі для керівників: Як залучити більше нових клієнтів
11:00 - 11:05 Relax
11:05 - 11:35 Ігор Карпець:

Keep Calm and Carry on - переговоры с западным рынком?
11:35 - 11:40 Relax
11:40 – 12:10 Тарас Бачинський:

Як продати і не сісти (або як продати, отримати свої % і не платити штрафи)
12:10 - 12:40 Coffe break
12:40 - 14:00
14:00 - 14:30 Lunch
14:30 - 15:00 Fun
15:00 - 16:30 Федор Нестеров:

Продажі для керівників: Як продавати більше існуючим клієнтам
(Воркшоп)
Валентин Яроменко:

Продавець, як унікальна перевага компанії
(Воркшоп)
16:30 - 17:00 Coffe break
17:00 – 18:30 Анна Кулєшова:

Кіноогляд: переговорні практики
(Воркшоп)
Ігор Костів:

Ведення важких перемовин

(Воркшоп)
18:30 - 19:00 Закриття

Примітка: Relax - це 5-ти хвилинна перерва для того, щоб стати, потягнутись, попити водички - не більше:)

СПІКЕРИ

Федор Нестеров
Підприємець, траблшутер, тренер

Зробив управлінську кар’єру від інженера до топ-менеджера.

Засновник та керівник школи управління «Fast Management» та ще 4-х компаній.
Ведучий програми «Продажі для керівників»; автор книг: «Fast Management: управляти це просто, якщо знаєш як» та «Нотатки бізнас-травматолога»; відомий експерт з розвитку бізнесу, управління людьми та формування особистості керівника та підприємця.

Тема доповіді:Продажі для керівників: Як залучити більше нових клієнтів


Тези:
  • Коли керівникам треба продавати власноруч?
  • Що таке стратегічні продажі і як їх робити?
  • Чому вони мають купувати це у нас?
  • Формула продаж ДВ + ВП


Тема воркшопу: Продажі для керівників: Як продавати існуючим клієнтам більше
Тези:
  • Звідки беруться контракти?
  • Чому інженерам важко продавати і як це виправити.
  • Як ініціювати контракти від існуючих клієнтів.
  • Як управляти поведінкою замовника.
  • Створення нових контрактів за допомогою технології ВК.
  • Вправи з реальними кейсами учасників.
Ігор Карпець
Head of Enterpise Sales в Grammarly

„Продажі для мене, це не тільки улюблена справа, а й спосіб вивчати нашу поведінку, сильні і слабкі сторони.”

Завершив International Christian University Vienna - Kyiv. MS Marketing.
Займається sales і sales management з 2010 року.

В IT з 2005 року.

Працює в Grammarly, де займається розробкою стратегій, дорожніх карт і розвитком великих клієнтів.

Тема: Keep Calm and Carry on
Тези:
  • Як купують в США і Європі?
  • Checklist для першої зустрічі
  • Тактика роботи з запереченнями перед продажем
  • Як продати на суму вищу ніж планували?
  • Signed and sealed - закриття і утримання угоди.
Анна Кулєшова
Тренер, бізнес-консультант і керівник напрямку бізнес-навчання в компанії TurnFix

Має 12-річний досвід в сфері В2В продаж, керуванні комерційними відділами, розвитку стартапів, організації колл-центрів і внутрішніх систем навчання, розробці CRM та їх впровадженні на підприємствах.

4 роки розробляє індивідуальні програми тренінгів для sales відділів та керівників, що враховують особливості бізнесу і внутрішнього управління компаній.

Тема воркшопу:«Кіноогляд: переговорні практики»
Тези:
  • У переговорах є кілька підходів і безліч їх комбінацій. Ми всі користуємося цими підходами, але не завжди знаємо як на них відповідати. Спочатку трохи теорії, а далі будемо дивитися яскраві епізоди з фільмів, практикуватися, шукати відповіді і спільно замучимо кіногероїв порадами.
Валентин Яроменко
CEO консалтингової компанії з продажів "Mark & ​​Sales"

CEO консалтингової компанії з продажів "Mark & ​​Sales", власник "White Sales School" - найбільшого освітнього проекту України в області продажів, співвласник девелоперської компанії "Elyseum".

Співавтор спільного проекту "Синдикат" - злиття послуг Креативного агентства Arriba! і компанії Mark & ​​Sales.

Автор філософії білих продажів.

Творець і організатор найбільшої конференції з продажів «Sales Bomb».

У продажах з 2006 року.

Тема воркшопу:«Продавець, як унікальна перевага компанії»
Тези:
  • Як не працювати з холодними клієнтами?
  • Як забезпечити вхідні запити та рекомендації без реклами?
  • Як проводити переговори, на яких клієнт продає себе сам?
  • Як уникнути заперечень, відкатів і знижок?
Ігор Костів
Director, Engineering @ Globallogic, викладач в Перша Львівська Школа Продаж та LITS

Понад 20 років в ІТ, половину з яких займається акаунт менеджментом і продажами. Співзасновник декількох успішних бізнесів.

Тема воркшопу:«Ведення важких перемовин»
Тези:
  • Що таке перемовини?
  • Приклад важких перемовин
  • Розгляд типових ситуацій
  • Підсумковий тест
  • Рольова гра
  • Так, ви сьогодні берете участь у перемовинах
  • Аналіз, Питання і Відповіді
Тарас Бачинський
Кандидат юридичних наук, ІТ-адвокат, засновник Юридичної Компанії «Legalaid», керуючий партнер адвокатського об’єднання «БК партнерс», президент Асоціації докторів філософії України, викладач НУ «Львівська Політехніка»

Свій шлях до ІТ розпочав ще 2005 року, коли започаткував інтернет-портал онлайн-продажу автомобілів (avtobazar.lviv.ua) та успішно розвивав цей проект аж до моменту продажу сайту (у квітні 2012 року). Автомобільний портал досягав відвідуваності до 4 тис. унікальних візитерів. Під час його роботи було впроваджено багато інноваційних функціональних ідей, які згодом використали інші car-sales сайти.


Має досвід залучення клієнтів та успішно продає юридичні продукти. Юридична компанія "Лігалейд", засновником якої є Тарас, одна з перших у Львові здійснила фокусування на Інтернет маркетингу.

Надання адвокатських послуг понад 15 ІТ-компаніям Львова сприяло отриманню різностороннього досвіду щодо особливостей обслуговування ІТ-бізнесу в Україні, а також можливостей врегулювання відносин з клієнтами в сфері ІТ.

Щорічно організовує ІТ-захід для юристів та власників ІТ-бізнесу – IT Legal Forum, також постійно виступає на ІТ конференціях.

Тема доповіді:«Як продати і не сісти (або як продати, отримати свої % і не платити штрафи)»
Тези:
  • Хто твій контрагент?
  • Договір з Клієнтом: як він має виглядати і що варто в ньому передбачити?
  • Чи повинен Sale бути PM, бухгалтером та юристом?
  • Як захистити себе, щоб Вам заплатили за залученого Клієнта? Юридичні форми оформлення Sale в Україні та формати оплати.
  • Чи підписувати NDA та чи можна звільнятися, якщо у Вас підписана угода про неконкуренцію? Чи є життя після звільнення?

КНИГИ

Як відомо, книги допомагають знайти відповіді на тисячі питань, адже багато людей діляться своїм досвідом, показуючи з якими проблемами вони зустрілись і як їх вирішили. Але, оскільки в сучасному світі інформація оточує нас всюди, часто важко вибрати що саме прочитати для досягнення певної мети. Тому ми і попросили наших спікерів підібрати список книг, які варто прочитати.

    Федор Нестеров рекомендує:
  • Том Хопкинс - «Искусство торговать» - одна з найкращих у світі книг з продажів.
  • Федор Нестеров - «Fast Менеджмент»: Управлять это просто, если знаешь как» - про те, як думають та діють кращі керівники.
  • Терри Гудкайнд - «Правила волшебника» - серія книг: захоплююча фентезі-історія про кар'єру і становленні особистості великого чарівника - дуже корисно для лідерів, керівників і чарівників-продавців.


    Анна Кулєшова рекомендує:
  • Керри Паттерсон «Ключевые переговоры. Что и как говорить, когда ставки высоки!»
  • Гэвин Кеннеди «Договориться можно обо всём»
  • Владимир Козлов «Жесткие переговоры: победить нельзя проиграть»
  • Роберт Чалдини «Психология влияния»
  • Если у Вас целая команда продавцов, то: Клаус Кобьелл «Мотивация в стиле ЭКШН. Восторг заразителен»
  • Если Вы понимаете, что продажи – это только часть бизнеса и интересуетесь тем, как строится бизнес в целом, то: Юрий Мороз «Бизнес. Пособие для гениев»
  • Всё, что найдёте О. Генри– очень вкусные диалоги и описания действий (найдёте много идей для переговоров и словесных баталий)



    Ігор Костів рекомендує:
  • Gavin Kennedy, Everything is Negotiable
  • Zig Ziglar, Secrets of Closing the Sale

ФІЛЬМИ

Одним з найкращих джерел для навчання є книги, але деколи для більшої ефективності варто і фільми подивитись) Особливо, коли мова йде про переговори, тому пропонуємо Вам фільми, які можна переглянути у колі друзів і подивитись на стиль ведення переговорів.



    Федор Нестеров рекомендує:
  • «Гра на пониження» (The Big Short), 2015

    Історія про фінансистів які передбачили світову фінансову кризу 2008 року та зіграли проти всього американського ринку іпотечних облігацій. Засновано на реальних подіях. Зображено весь цикл здійснення великої угоди: ідея, механізм, переговори, продаж, протистояння, реалізація, завершення.


    Ігор Карпець рекомендує:
  • «Remember the Titans»
  • «October Sky»
  • «Peaceful Warrior»
  • «Boiler Room»
  • «Whiplash»

    Анна Кулєшова рекомендує:

    Мультфільми:
  • «Конфлікт» реж. Гаррі Бардін (взагалі рекомендую його творіння - отримаєте багато задоволення і їжі для розуму)
  • «Контакти ... Конфлікти ...» 4 випуски: весело і сумно, а Жванецького можна розбирати на цитати.
  • «Контракт»: начебто фантастика, але ситуація до болю знайома ..


  • Фільми:
  • «Поліанна»: Вас образили? Конфлікт по роботі? Чи не бачите виходу? Подивіться цей фільм і ви відразу зміните своє ставлення до реальності. Дівчинка показує, що кращий варіант вирішення конфліктів - співпраця. І це найскладніший шлях: «Тільки той, хто може перетворити конфлікт у співробітництво є будда.» ;)
  • «12 розгніваних чоловіків» (1957) або хоча б «12» Михалкова: коли кругозір звужується до точки, людина називає цю точку точкою зору. А як змінити точку зору цілої команди однодумців?
  • «Тут курять» . Подивитися і обзаздритися: до чого у деяких добре підвішений язик!
  • «В гонитві за щастям» . Фільм - мотивація! Слова зайві.
  • «Людина, яка змінила все» . Ви можете піти наперекір авторитетів і стереотипам? Подивіться як це роблять інші!
  • «Траса 60» . Це фільм потрібно подивитися хоча б один раз в житті! Обов'язково! Кожному! І Bам теж!
  • «Август» (2008) з Девідом Боуї. Теги: стартап, інтернет, акції, smart money, скандал, акціонери, власники, продаж бізнесу, облом.

    Валентин Яроменко рекомендує:

  • Suits
  • Simpsons
  • Человек который изменил все
  • Миллиарды
  • Кремниевая долина



AFTERPARTY

З afterparty #2soldREsold_2016 все тільки починається:)

Після конференції запрошуємо провести вечір поближче до озера та природи затишного закладу «Озерний край». Нове місце проведення - заміський комплекс під назвою «Озерний край» дозволить гостям конференції поєднати бізнес-спілкування з незабутнім уїк-ендом на природі. Тому, щоб утекти від міського гамору, не варто кидатись у далекі подорожі до високих гір чи безкраїх морських просторів, а варто прийти на afterparty 2soldREsold_2016 і відпочити!

На вас чекає безліч веселощів, море музики та багато-багато спілкування. Крім того, заклад «Озерний край» з багатьох сторін оточений озерами, цей відпочинковий комплекс нагадує острівець, на якому є все для незабутнього відпочинку: затишні альтанки, де так приємно посидіти на свіжому повітрі; чисте повітря; сосновий ліс; незабутні пейзажі; пляж красивого озера, так що не забудьте купальники та рушники – відкриємо купальний сезон разом! Ми будемо відпочивати на природі, ділитися досвідом в IT-сфері з іншими учасниками, смакувати частуваннями, танцювати під приємну музику…і якщо погода буде сприяти, то купатися і засмагати :).

Гості та учасники afterparty 2soldREsold_2016 зможуть отримати потужний заряд бадьорості і нових ідей, відпочити на природі, поділитися досвідом ведення цікавих проектів, обговорити події конференції з старими друзями і знайти нових приємних знайомих. Тому присутність на afterparty обов`язкова для всіх :).

Ми зробимо все, щоб ви згадували нашу вечірку ще цілий рік - до наступного #3soldREsold вже 2017 року.

Чекаємо Вас :)

ПАРТНЕРИ

Інформаційні партнери



Коворкінги та Хакерспейс партнери

Навчальні партнери

ОРГАНІЗАТОРИ

МАР’ЯНА КІРА
PR-менеджер
+38(099)3265425
mkira@dakiry.com.ua
АННА РИМАР
Операційний менеджер
+38(098)6582912
annar@dakiry.com.ua
НАТАЛЯ ДАЦКІВ
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР
+38(093)6646274
natad@dakiry.com.ua
e-mail

DAKIRY – консалтинговий центр у Львові.
Наш основний акцент - цікавий та результативний networking :) .

Ми організовуємо конференції, тренінги, майстер-класи, семінари та виставки.